7 آذر 1397

اخبار رویدادها

برگزاری جشن میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با مراسم هفتمین قرعه کشی جایزه ویژه باشگاه مشتریان آرمیتاژ

در روز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگ آرمیتاژ همزمان با مراسم هفتمین قرعه کشی جایزه ویژه باشگاه مشتریان (سفر با کشی کروز) با حضور چشمگیر اعضای باشگاه و خانواده هایشان در سالن آمفی تئاتر هتل ثامن طرقبه و با حضور هنرمند برجسته کشور حسن ریوندی برگزار شد.

مهندس پوررضایی، مدیرعامل گروه شرکت های آرمیتاژ در این برنامه با ابراز خرسندی از کسب عنوان برتر از سوی باشگاه مشتریان آرمیتاژ در جشنواره برند برتر در سال جاری ابراز امیدواری کرد پس از کسب افتخارات متوالی در سال آینده با بهره برداری از واحدهای اداری برج اداری تجاری آرمیتاژ گلشن میزبان بخش دیگری از مشتریان و همراهان همیشگی خود باشیم.

در این مراسم که به دلیل استقبال اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ در دو نوبت متوالی اجرا گردید، علاوه بر استند آپ کمدی، برنامه های شاد و متنوعی با اجرای شهریار صفاجو مجری صحنه، رادیو و تلویزیون کشور و همچنین تقدیر از برندهای برتر، فروشندگان منتخب و دست اندرکاران باشگاه مشتریان آرمیتاژ صورت پذیرفت.

قبل از انجام قرعه کشی اصلی هفتمین دوره جایزه ویژه باشگاه مشتریان آرمیتاژ، جوایز متعددی از سوی حامیان برنامه به حاضران در سالن اهدا شد و در نهایت نام خانم زهرا حسینی به عنوان هفتمین برنده کمک هزینه سفر با کشتی کروز از گوی بیرون آمد و مورد تشویق و تبریک حضار قرار گرفت.

گفتنی است اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ با هربار خرید از فروشگاه های متعدد عضو این باشگاه، علاوه بر دریافت تخفیف، بازای هر ده هزارتومان یک امتیاز کسب می کنند و با کسب 500 امتیاز در قرعه کشی جایزه ویژه سفر با کشتی کروز شرکت داده خواهند شد. همچنین به ازای هر 500 امیتاز کسب شده یک شانش بیشتر برای برنده شدن در هر مراسم قرعه کشی خواهند داشت.

تصاور بیشتر را از این قسمت ببینید...


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com