11 اردیبهشت 1400

اخبار رویدادها

برگزاری رویداد تداکس (TEDx) آنلاین معماری در مشهد

برای نخستین بار و به مناسبت روز معمار اولین رویداد تداکس (TEDx) معماری به صورت مجازی در برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن برگزار شد.


رویداد تداکس معماری برای اولین بار در کشور با حمایت آرمیتاژ و با سخنرانی معماران برتر و سرشناس کشورمان با موضوعاتی از قبیل اضطراب موقعیت، پیشینه حیات، حرکت میان مرزها، تردید، پیشه عاشقی و آینده معماری با سخنرانی معماران برجسته کشوری نظیر: علیرضا امتیاز، شهرام حدادی ابیانه،  هومن بالازاده، علیرضا مشهدی میرزا، مزاد نوبری و فرامرز پارسی برگزار گردید .

شایان ذکر است تد (TED) سازمانی غیرانتفاعی است که در ساختار سخنرانی های کوتاه و قدرتمند، هدف گسترش ایده های ارزشمند را دنبال می کند. این سازمان در سال 1984 به عنوان کنفرانسی درباره مباحث حوزه های تکنولوژی (Technology)، سرگرمی (Entertainment) و طراحی (Design) آغاز به کار کرد. امروزه، رویداد های تِد نه تنها این سه حوزه بلکه تقریبا در تمامی حوزه های غیر سیاسی و غیرمذهبی را دربرگرفته اند که با همکاری مترجمانی از سراسر دنیا، به زبان های مختلف ترجمه شده و پس از رویداد به صورت آنلاین در اختیار عموم قرار می گیرند. یک رویداد تداکس شامل تعدادی سخنرانی بیست دقیقه ای و تعدادی زمان استراحت میان برنامه است که در این بین افراد با هم به تعامل بیشتر می پردازند.

 


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com