3 تیر 1402

اخبار رویدادها

فرماندار مشهد در بازدید از آرمیتاژ مطرح کرد: وجود «آرمیتاژ» باعث افتخار است

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: وجود مراکز و مجتمع‌های تجاری همچون آرمیتاژ برای شهر باعث افتخار است.

 
به گزارش روابط‌عمومی آرمیتاژ، محسن داوری در نشستی با مالکان و بهره‌برداران واحد‌های تجاری برج آرمیتاژ گلشن افزود: باید در چارچوب قانون برای همه سلایق، افراد و نیازمندی‌ها فضا مهیا کنیم. 
 
وی با تاکید بر این موضوع که شهر باید با نگاه‌های متفاوت مدیریت شود، ادامه داد: وجود فضاهای مختلف و نگاه مختلف با رنگ و بوی مختلف اصل پذیرفته است و در کنار این موضوع رعایت قانون نیز اصل است. 
 
فرماندار مشهد با بیان اینکه انتقاد و اعتراض به قانون اشکال ندارد، گفت: آنچه که با قانون تعارض ندارد ممنوعیت ندارد اما رعایت قانون و دعوت به رعایت قانون وظیفه است. 
 
معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به وجود مراکزی مانند «برج اداری تجاری آرمیتاژ گلشن» در مشهد، گفت: ما وظیفه داریم در چارچوب قانون از این مراکز حمایت کرده و توطئه دشمن را خنثی کنیم. 
  
وی با بیان اینکه اصلاح امور با نافرمانی نمی شود، افزود: در همه مسائل اعم از صنفی و غیرصنفی باید به قانون عمل کنیم؛ مشتری هم باید قانون را رعایت کند. 
 
در این دیدار تعدادی از مالکان و بهره‌برداران واحدهای تجاری آرمیتاژ دغدغه‌ها و نکات خود درخصوص موضوعات روز را با فرماندار مشهد مطرح کردند.

 


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com