11 اسفند 1395

اخبار رویدادها

در نخستین نشست تخصصی فرصت‌ها و چالش‌ها در مدیریت پروژه‌های بزرگ مطرح شد؛ آرمیتاژ طراح رویکردی نوین در مدیریت پروژه

تجربه‌های موفق آرمیتاژ گلشن در نخستین نشست تخصصی «فرصت‌ها و چالش‌ها در مدیریت پروژه‌های بزرگ» مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری آرمیتاژ، در این نشست تخصصی که به مناسبت روز مهندس توسط دپارتمان مدیریت پروژه پیام مهندس برگزار شد، مهندسین و مدیران برترین پروژهای شهر مشهد تجربه‌های موفق برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن را در قالب پرسش و پاسخ مورد بررسی قرار دادند.

علی اصغر ربانی مدیر پروژه آرمیتاژ گلشن در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه مدیر پروژه در برج آرمیتاژ گلشن گفت: این برج نیز همانند دیگر بناهای در حال اجرای بخش خصوصی با مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای روبه‌رو بوده است که تنها با بهره‌گیری از دانش روز مدیریت در کنار کادر حرفه‌ای توانست راه خود را سهل کند.

وی ادامه داد: مجموعه آرمیتاژ با نگاه حرفه‌ای که برای خود در نظر گرفته، تلاش کرده است تا تمامی مراحل تامین تجهیزات فنی، ایمنی و اجرا را به صورت گام به گام و اصولی به اجرا در آورده تا در کسب تاییدیه‌های سازمان‌های نظارتی کمترین خطا و بازنگری را داشته باشد.

ربانی با تاکید بر اهمیت جایگاه خواست بهره‌بردار در ساخت و طراحی فضاهای مختلف تجاری و اداری اظهار کرد: مجتمع آرمیتاژ از ابتدای طراحی با انجام نظرسنجی‌های مختلف از بهره‌برداران پروژه‌های گذشته خود، نیازها و معیارهایی که می‌تواند برای مالکین و بهره‌برداران و حتی فضاهای خاص و خدماتی همچون هایپر مارکت و شهربازی قابل اهمیت باشد را با نگاهی ویژه مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه افزود: در واقع گروه مهندسان آرمیتاژ با در نظر گرفتن این مهم، تلاش کرده‌اند تا فضاهای کاربردی هر بخش را در مراحل آخر و با نظارت بهره برداران آماده و تجهیز کنند.

گفتنی است این برج اداری تجاری که در 34 طبقه طراحی و به اجرا درآمده است، تاکنون توانسته علاوه‌بر کسب گواهینامه ایمنی برای کارگاه، مجهزترین پست برق را در خود مهیا کند و به‌عنوان پیشرفته‌ترین برج در حال احداث شناخته شود.


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com