7 آذر 1397

اخبار رویدادها

اپلیکیشن تلفن همراه آرمیتـــاژ رونمایی شد

همزمان با عید میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از نرم افزار تلفن همراه آرمیتاژ با نام Armitaj App رونمایی شد.

در تیزر رونمایی این نرم افزار که در مراسم جشن و قرعه کشی جایزه ویژه باشگاه مشتریان آرمیتاژ اکران شد، آمده است: "حتما دوست دارید به طور منظم از رویدادهای آرمیتاژی با خبر بشید و اخبار و نتایج قرعه کشی ها رو دنبال کنید. یا براتون پیش می یاد که بخواید با مسئول فروشگاه های توی برج تماس بگیرید، حتی ممکنه لازم باشه موقعیت یه برند رو خیلی زود پیدا کنید یا از ویژگی ها و انواع محصولاتش اطلاعات بیشتری به دست بیارید... اگه اینطوریه پس به «آرمیتاژ اپ» خوش اومدید."

 مجید مسلمی مدیر روابط عمومی و باشگاه مشتریان آرمیتاژ درباره این برنامه گفت: آرمیتاژ اپ برنامه ای کاربردی ویژه مخاطبان عادی و اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ است که روی همه انواع تلفن های همراه و تبلت ها قابل اجرا است.

وی افزود: نمایش میزان امتیاز و اعتبار کسب شده به صورت لحظه ای، مشاهده کارت های شتابی متصل به حساب کاربری، درصد امتیاز باقی مانده برای حضور در رویدادهای آرمیتاژ و ... از جمله امکانات این برنامه است که ویژه اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ تعریف شده است.

لازم به ذکر است این برنامه به صورت مستقیم از روی وب سایت آرمیتاژ مال و یا از طریق برنامه های گوگل پلی، بازار و سیب اپ قابل نصب است.

 

 

 


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com